sejak menjak pandai bawa motor... - Nur Shahida Mohd Rashid

Nur Shahida Mohd Rashid 5.9M Views
  • 22.2K
  • 989
  • 1.1K

Generating Download Links...

sejak menjak pandai bawa motor ni asyik nak merempit je tapi minyak pula habis..
.
sudahnya kita posing2 baju kaftan @as.hijabofficial je tgh promosi 3...

Posted 1 year ago in Fashion & Style

Ariana Ros 2 months ago

Nak pakai motor pakai seluar panjang senang klu pakai pakaian tu menyusahkan kibar2 tu kain x senang driver motor

Maznah Ruslan 1 year ago

berek x di pegang mana nak serat nampak memang x tahu bawa motor lah dah biasa naik kerata besar

Umi Kalsom 1 year ago

Alhmdulillh guna marketing jimat datin...rasanya dorng buat2 video untuk promote brng jualan...Dan kegunaanya.. support datin

Shafiq Ahmad 5 months ago

Mula mula tengok akak ingat yang bukan jenis riak takabur rupanya sama sahaja hm

Waa Maa 1 year ago

Nasib pakai sluar..klu x de sluar kat dlm kain tu x tw lh cmne rupa..kita yg tgok pulak rsa malu..pelik org yg pkai x de sifat malu ke,brtudung cam skadar trend je.

Ejang Peace 1 year ago

tu kan skuter... nk start tarik la brek dulu datin pastu bru boleh hidop.

Medina Adzakiyyah 1 year ago

Agent singapore mana?

Fyda Aiman 3 months ago

bajunya cntik2 tpii harga dia xcntik😆...maaflh kita nie xmampu... Apa pun cntik baju2 datin😍

Puteri Cintadamu 1 year ago

Merapik la. Naik moto pki baju mcm tu.... Molek sikit datin.... G kje naik keta je la

Erna Dardiri 1 year ago

Bibik pun x bkenan kat baju datin..haha