【罗里撞高架桥属交通意外 肇祸司机曾吸毒延扣四天】 首都一辆拖格罗里昨晚猛撞新街场来往淡江大道高架天桥工程的铁架意外事故,警方证实,肇祸的拖格罗里司

【罗里撞高架桥属交通意外 肇祸司机曾吸毒延扣四天】

首都一辆拖格罗里昨晚猛撞新街场来往淡江大道高架天桥工程的铁架意外事故,警方证实,肇祸的拖格罗里司机尿液检测对毒品呈阳性反应,证实曾经吸食毒品,目前他被延扣4天协助调查。...
Nak complaint. Macam mana memang tak boleh complaint lah. Sana sebelah sana ada jatuh lepas tu emm perempuan tu kena cedera lah. Patah tulang belakang kereta dia kena. Setahu saya dekat sini saya menjaga kedai ni restoran banyak kemalangan dengan ada orang meninggal ada orang yang kena emm kerajaan tukar tergendala. Aa belakang PKP mari tergendala. Tapi ini kali tengok PKP pun dia bagi projek jalan kan. Aa dia ada dan kita mintalah mintalah dengan pihak kerajaan tolong menteri-menteri ni fokus kenapa sentiasa boleh jadi kemalangan. Chien Chop Tanta, Tionghoa, Tia Chung Lian Koho Hu, Cheeong Pojato, Johnshi, susunan Chong Yeng Xing Fat Ying. Chin, Tan Cheng Suzi yang

Posted 1 month ago in Crime & Tragedy